duminică, 19 februarie 2012

ARBORELE VIEȚII TALE



Sunt  arborele vieții tale….
Mă știu de mult, de milenii….
Am stat plecat lângă vestale,
Am stat apoi la dreapta lunii.

Sunt arborele care dăruiește…
Îți dăruiesc o verde  fericire,
Sunt lângă tine, cel ce te iubește,
Sunt una cu tine într-o contopire.

Sunt fericit când tu ești fericită,
Sunt trist când oftezi ,când plângi
Ți-aș lua cu drag lacrima ceruită….
Vreau să plutești, vreau să învingi !

Sunt un bătrân gârbov ,dar drept
M-a aplecat trăirea vieții tale
Am însă vlăstari și mă îndrept
Când te îmbraci în dalbe petale.

Sunt optimist, sunt alături de tine,
Te-mbrac cu frunze verzi,cu flori
Îți dau rădăcina, ține-te bine…..
Fii fără frică, hai să plutim peste nori.

Sunt arborele care-ți dăruiește tot
Sunt arborele tău, micuță doamnă
Chiar de-s bătrân, sunt tânăr și pot
Să te susțin, să te ajut ,să fii tot demnă.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu