vineri, 17 mai 2019

Suferințele m-au învățat să le spun: Vă mulțumesc ! - Silvia Urlih


Mulțumesc suferințelor prin care am trecut, pentru că m-au învățat să spun MULȚUMESC !
De ce le mulțumesc suferințelor? Pentru că suferințele mi le-au creat oamenii, deci le mulțumesc oamenilor care mi-au provocat suferințele. Fără ei, nu aș fi învățat cum să mă feresc de suferințe, cum să mă feresc de cei ce-mi pot provoca suferință. Fără suferințe nu aș fi înțeles ce e cu viața asta, cine sunt eu și, cel mai important, nu aș fi înțeles că „CINEVA” care le dirijează pe toate, mi-a dirijat și mie viața. Fără suferințe nu l-aș fi aflat pe Dumnezeu. Oamenii m-au determinat, prin răutățile și rănile pe care mi le-au provocat, să devin omul de azi. Dacă aș fi crescut într-o bulă de cristal, habar nu aș fi avut ce e aceea viață. O viață cu bunele și relele ei.
Când trăiam în ignoranță, când credeam că eu sunt „buricul pământului” și că doar eu dețineam adevărul absolut, mi-am primit, unul după altul bocanci în fund, nu de la Dumnezeu, ci de la oameni. Nimeni nu poate deține adevărul absolut, nimeni nu poate fi fac-totum pe pământ.
Când am înțeles că sunt doar un punct în universul acesta și că sunt în bătaia vântului, m-am înțelepțit. E-adevărat, au trebuit să treacă mulți ani până la a deveni înțelepțită.
Dar, așa-i construită lumea asta, așa funcționează ea. La tinerețe suntem ignoranți și avem impresia că suntem nemuritori, că suntem „buricul pământului”. Nu știu cum și de ce, dar la bătrânețe devenim înțelepți.
Nu am ascultat în tinerețile noastre de sfaturile bunicilor și ale părinților noștri. Am ajuns și noi la maturitate și… și ce crezi ? Am devenit și noi înțelepți. Viața ne înțelepțește. Viața și greutățile pe care le-am întâmpinat.
Mulțumesc tuturor celor care m-au încununat cu o coroană de spini ! Spinii m-au rănit, dar, sângele care a curs, m-a făcut mai puternică.
Da, oamenii nu apar întâmplător în viața noastră. Unii ne rănesc, alții ne fericesc.
Cred că ai înțeles că acel „CINEVA” e Dumnezeu.
MULȚUMESC SUFERINȚELOR TRĂITE !

MULȚUMESC DOAMNE PENTRU CE MI-AI DAT, PENTRU CE-MI DAI ȘI PENTRU CE-MI VEI DA !
fragment din cartea Gânduri ascunse-n gânduri  - Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu