vineri, 17 mai 2019

Vreau să învăț să îmbătrânesc frumos. - Silvia Urlih


Vreau să simt până în ultima celulă a ființei mele, că nu am trăit degeaba, că am de trăit doar ceea ce mi-au dăruit zilele, zile în care am putut să fiu cine eram, pentru a ajunge cine sunt azi cu adevărat.
Vreau ca atunci când noaptea mi se va aşterne pe pleoape, să mă simt împlinită și mulțumită de ceea ce am trăit. Vreau să înțeleg dacă am trăit frumos, dacă am dăruit tot ceea ce aş fi putut dărui și, că am primit ceea ce am primit, pentru că asta am meritat și, cine știe, poate pentru că asta mi-am dorit.
Vreau să adorm și să dorm liniștită, să conștientizez și să simt că am mai trăit așa cum am trăit, dar că azi trăiesc în tandem cu… mine și cu sufletul meu.
Vreau să uit că trăiesc doar vremelnic în iadul ăsta de pe pământ, vreau să cred că mi-am învățat lecțiile și că de azi trăiesc în iubire și lumină.
Vreau, ca acum, spre asfințitul vieții mele, să simt , să admit și să cred că trăiesc de fapt răsăritul vieții mele, un răsărit pe care din nefericire l-am ratat la timpul potrivit.
Vreau să fiu mulțumită de mine însămi și să nu accept faptul că îmbătrânesc. Vreau să învăț să îmbătrânesc frumos.
Vreau să cred despre mine că greutățile vieții m-au înțelepțit și că acum, când am ajuns aproape de mal, nu mai am de înotat prin mâlul vieții.
Oare vreau prea mult ?!
Mai am câteva zile și împlinesc 60 de ani. Cum să am eu atâția ani, când mă simt, gândesc, mă îmbrac și trăiesc ca și o adolescentă? Cum să cred că am 60 de ani, când mă uit în oglindă și văd un chip și un trup tânăr ? Cum să pot înțelege că au trecut atâția ani din viața mea, când mai am atâtea de dăruit ?
Când au trecut atâția ani din viața mea și cum au trecut ei ? Oare îmi vor ajunge zilele ce urmează pentru a dărui tot ceea ce mai am de dăruit ?

Vreau, Doamne câte mai vreau de la mine ! Știu că tu Tată al meu, îmi vei menține mintea clară și limpede, pentru a-mi putea duce la final misiunea pentru care m-ai trimis iar pe mizeria asta de pământ !
fragment din cartea Gânduri ascunse-n gânduri - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu