sâmbătă, 18 mai 2019

Frica ucide visele și speranțele - Silvia Urlih



Frica… Frica ucide visele, frica ucide speranța, frica trimite oamenii în spitale, frica te poate îmbătrâni înainte de vreme, frica te poate împiedica de la a-ți croi un nou drum, frica nu te va lăsa să-ți împlinești dorințele, frica te va ține lagat într-o relație toxică.
Și în viața câtorva dintre voi, motivul pentru care nu sunteți unde vă doriti, este din cauză că totul e determinat de sentimentul.... de frică. Frica de a începe o nouă viață. Frica este una dintre emoțiile noaste, așa cum sunt și alte emoții ( bucurie, fericire, teamă, etc)
Nu permite emotiilor (de teamă sau de frică) , să te controleze. Suntem emotivi, dar putem să ne disciplinăm emoțiile. Dacă nu reușim, vor reuși, ele, emoțiile să ne controleze pe noi și vom muri, puțin câte puțin, fără a afla care-i rostul trăirii noastre pe acest pământ.
Mulți dintre oameni se victimizează. De ce se victimizează? Ce înțeleg eu prin „victimă” ?  Victima este acea persoană care consideră că nu mai are niciun fel de control asupra vieții, asupra a ceea ce i se întâmplă, asupra felului în care arată viața sa.
Victima se simte urmărită de ghinioane, ca și cum toare relele i s-ar întâmpla doar ei în mod intenționat, ca și cum viața și lumea ar avea ceva împotriva ei. Victima este cea care se plânge mereu, însă nu face nimic pentru a soluționa problemele cu care se confruntă.
Victima nu dorește să-și analizeze viața, felul de a fi, sau problemele, pentru a face anumite schimbări, deoarece consideră că responsabilitatea nu îi aparține, sau poate că nu este pregătită să se accepte în rol de victimă.
De ce o persoană care suferă (din anumite motive) preferă să rămână acolo, în loc să facă ceva pentru a se schimba ?  Îți spun eu : De frică !
Nu vă mai victimizați, oameni buni !!! Faceți tot ce puteți să ieșiți din propriile tipare! Primul pas este informarea. Citește, ascultă și ia aminte la sfaturile celor care au reușit să-și depășească fricile. Dacă ei au putut, poți și tu.
Fi-ți izvor nesecat, atunci când vrei să afli adevărul despre viață ! Scaldă-te în LUMINĂ și IUBIRE DIVINĂ. Indiferent de cât te-ar durerea rănirea, îmbracă-te-n LUMINĂ și las-o să te VINDECE. Lasă-te cuprins în brațe de ceea ce ești (SUFLET) și de ceea ce este DINCOLO de tine.
Alege să-ți fii prioritar. Ajuge cât te-ai dăruit și sacrifiacat pentru cei dragi și pentru alții. Alege să-ți pui pe primul loc visele, dorințele și planurile tale. Alege să ai grijă de tine, de bunăstarea ta fizică, psihică și emoțională.
Alege să spui „stop” relațiilor toxice, indiferent dacă este vorba de prieteni, cunoștințe, colegi de serviciu , părinți, copii, sau partener.
Alege să investești în tine, în dezvoltarea ta personală, sufletească  și profesională.
Alege să devii autonom, să devii tu însuți, din toate punctele de vedere.
Alege să nu mai accepți nici o formă de manipulare sau șantaj emoțional. Alege și învață să spui „NU” . 
Alege  să nu te mai lași folosit de nimeni. FII TU ÎNSUȚI ! Înainte de orice și de oricine, alege-te pe tine !
Putem trăi și iubi fără compromisuri !
Eu, în deja îndelungata mea viață,( 60 de ani ) am învățat să nu mai accept compromisuri și umilințe. Viața trăită m-a învățat. Să nu faci și tu, aceleași greșeli pe care eu le-am făcut.
DACĂ EU AM PUTUT ȘI POT, POȚI ȘI TU ! Hai tu omule, crede-mă că, dacă eu am putut să-mi depășesc limtele, poți și tu !

            Știi ceva ? : Ia o sabie ninja și „ucide”  frica din tine !! Dă-ți voie să fii tu însuți ! Dă-ți voie să TRĂIEȘTI ! Alege să tai răul care-ți face rău, de la rădăcină !
fragment din cartea Gânduri ascunse-n gânduri  - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu