joi, 16 mai 2019

NU-I AȘA CĂ-MI EȘTI ? - Silvia Urlih



Nu-i așa
că-mi ești lumină,
nu-i așa
că îmi ești soare,
nu-i așa că-n rădăcină,
rădăcină mă sădești,
nu-i așa
că mă renaști
și din iarbă
mă faci o floare,
nu-i așa
că-n asfințit,
dimineața-mi înflorești ?

Nu-i așa că-n umbra nopții
îmi ești soatele din vis,
că mă scoli din amorțeala
ce m-a țintuit
pe cruce,
că mă speli cu apa vie ,
că mă duci
spre paradis,
că mă scoți din noaptea neagră,
să nu îmi mai fiu
răscruce ?

Nu-i așa că mă iubești
și că-mi ești
luceafăr viu,
că m-ai căutat prin lume
și m-ai așteptat
o eră,
m-ai găsit printre ciulini
și mi-ai spus :
nu e târziu,
nu-i târziu să ne fim soare,
nu-i târziu
să ne fim sferă.

Nu-i așa că ne naștem din același mac ?
Nu-i așa că ne-am născut din aceeași rădăcină?
Nu-i așa că ne tragem din scoarța aceluiași copac?
Nu-i așa că vom rămâne pe veci lumină ?
Silvia Urlih - 16.05.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu