vineri, 17 mai 2019

Viața e o luptă cu tine și cu gândurile tale- Silvia Urlih


A fi eu însămi, înseamnă să-mi dau voie să fiu liberă şi să-mi urmez dorința sufletului. Da, să fiu liberă, dar asta nu înseamnă că-mi doresc să trăiesc în singurătate, sau în desfrâu, ci înseamnă să nu mai port măști care să-mi ucidă, înceg încet sufletul, înseamnă să nu mai fiu nevoită să joc teatru în fața nimănui, înseamnă să-mi dau libertatea de a fi eu însămi, să pot să spun oricui ceea ce cred, fără a jigni, fără a fi greșit înțeleasă, să nu mai accept umilințe, să nu mai accept să fac nici un fel de compromis, nici cu mine însămi, nici cu viața mea și nici cu cei ce mă înconjoară.
Am ales libertatea, dar, scest lucru a venit, din nefericire, la pachet cu a-i dezamăgi pe cei dragi mie. S-a întâmplat, de fapt am fost nevoită să aleg între a-mi urma propria cale spre liniște și împăcare cu mine însămi, sau să continui să fiu pe placul celorlalţi, să trăiesc în suferință. Mi-am urmat destinul, și atât.
Am înțeles că a fi eu însămi, îi poare răni pe unii, însă în momentul în care am găsit curajul de a fi EU, îi pot inspira și ajuta pe ceilalţi pentru a-şi urma propria viață.
 Cel mai important lucru este să fii deschis în faţa vieţii. Cu siguranţă transformarea ta va veni la pachet cu o serie de provocări, însă le poţi depăşi dacă vei avea în minte faptul că şi ele fac parte din drumul tău şi ţi-au fost date cu un scop.
După ce mi-am aflat menirea și adevărul despre viață, continui să-mi rămân fidelă în relaţia cu mine şi cu ceilalţi. Ceea ce eu am trăit și trăiesc, poate să pară nesemnificativ pentru ceilalţi, însă în momentul în care am reușit să trăiesc pentru mine, am devinit capabilă să-mi împlinesc dorințele, să mă simt împlinită.
Nu încerc să conving cu forța pe nimeni despre ceea ce m-a învățat pe mine viața, despre adevărul pe care eu l-am înțeles. Eu doar spun, și atât.
Viața este o luptă. O luptă pentru ceea ce crezi, pentru ceea ce vrei, o luptă cu tine însuți pentru a-ți depăși limitele.  Totul depinde de tine, de felul în care îți poți face visele să devină realitate. Poți crede despre tine că ești doar un simplu om. Realitatea este că tu ești lumea întreagă, tu ești universul și ai o putere inimaginabilă.
Viața este o luptă....da...o luptă pentru ceea ce vrei să fii. O luptă cu tine și cu dorințele tale. Dorește-ți și vei avea.
Ai încredere, pentru că există un acel ”CINEVA” care le rânduiește pe toate și care te va ajuta să-ți îndeplinești dorința. Ai grijă însă ce-ți dorești.Dorește-ți să fii în primul rând OM....OM CARE SĂ-ȘI SIMTĂ SUFLETUL.
Nu te uita în urmă, ci priveşte cu curaj tot ce ţi-a hărăzit soarta. Mergi înainte cu fruntea sus, înoată în oceanul cu rechini, învață să te ferești de ei, și, nu deveni rechin.

Fii tu însuți, indiferent cât de greu ți-ar fi ! Luptă cu tine pentru a-ți depăși limitele, pentru că poți !
fragment din cartea - Gânduri ascunse-n gânduri” - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu