marți, 28 mai 2019

POATE C-AM FOST - Silvia Urlih



Poate mi-am fost blestem,
blestem ce-a spart oglinda,
poate mi-am fost oglinda
care s-a spart
de ușă,
poate că am fost cuiul
ce și-anvățat colinda,
poate c-am fost săgeata
care și-a fost
țepușă.

Poate c-am fost scânteia
ce-a ars
pân-a murit,
poate mi-am fost credință
și-am înviat din moarte,
poate c-am fost cărarea
ce duce-n asfințit,
poate c-am fost creionul
care și-a scris
o carte.

Poate mi-am fost furia
care-a secat pe veci,
poate c-am fost nădejdea
ce m-a adus aici,
poate mi-am fost doar floare
sădită în ghiveci,
poate mi-am fost doar eu…
ia spune,
cine-s…
ghici ?

Poate că mi-am fost
răul
care mi-a făcut rău,
dar azi,
îmi sunt doar iubire
venită din
iubirea divină
Silvia Urlih - 28.05.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu