vineri, 17 mai 2019

Roagă-te pentru binele tuturor ! - Silvia Urlih


Unii spun că-i bine să fii sincer și că e o calitate, alții, din contra, spun că e un defect. Sinceritatea este o deschidere a inimii.
În primul rând trebuie să fii sincer cu tine însuți și cu cei dragi ție. A fi sincer însă cu toată lumea e un ”defect ” care uneori se întoarce uneori împotriva ta. Ea, sinceritatea, se găsește la foarte putini oameni, iar ceea ce vedem deobicei, nu este altceva decât o dibace ascundere, spre a ne atrage încrederea celorlalți.
Îți deschizi sufletul, încerci să ajuți, să faci doar bine și constați că tot binele făcut și ajutorul dat se întoarce împotriva ta . Dar, nu-i bai, continuă să înveți în fața cui să-ți pui sufletul pe tavă. Cu timpul înveți de cine să te ferești și pe cine să ajuți.
Știi unde-i marea greșeală ? Te oferi să ajuți, fără să ți se ceară. Celui ce primește ajutor, i se pare normal să fie ajutat și bineînțeles că nu cântărește dăruirea ta. Cum să aștepți „răsplată” dacă i s-a părut ceva firesc să fie ajutat ?
Viața ne-a demonstrate că orice succes în viață îți mărește semnificativ numărul de ... dușmani.
Eu, mă rog să aibă toată lumea cât mai mulți bani, cât mai multă putere, să nu le lipsească nimic, pentru a nu mă vedea și pentru a-mi vedea liniștită de viața mea.
Fă și tu ca mine și-ți va fi bine. Roagă-te pentru binele tuturor !
fragment din cartea „Gânduri ascunse-n gânduri” - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu