sâmbătă, 18 mai 2019

Ce este iubirea de sine ? - Silvia Urlih


„Vreau să-mi cer scuze pentru că m-am tot scufundat în mod constant într-o stare de panică, pentru că m-am lăsat pradă autodistrugerii atât de mulți ani. Înăuntrul meu există o persoană care merită bunătate. Anume pentru ea o să lupt! ”– Pastor Brianna
Cine-i persoana din tine pentru care ești obligat și trebuie să lupți cu tine însuți? Ce-și dorește una dintre jumătățile tale și tu nu-i auzi, sau te faci să nu-i auzi tânguirea ? De ce spun că suntem două jumătăți ? Pentru că una luptă pentru LUMINĂ, alta se mulțumește cu întunericul…parcă ar vedea și-n întuneric.
Cum poți înțelege ce e iubirea de sine ?
E o întrebare care ne bântuie zilnic. E o întrebare la care credem că nu vom putea găsi niciodată răspuns. Dar, e doar impresia că nu găsim răspuns. Răspunsul e în noi, nu în afara noastră. Caută în interiorul tău, nu în afara ta.
Scopul meu în această veșnică luptă cu mine însămi, în ceea ce privește iubirea de sine, încrederea în mine, este de a-mi consolida, de a-mi accepta, de a-mi ierta slăbiciunile și de a conștientiza că, copilul din mine încă e viu, încă trăiește și vrea veselie, fericire și iubire.
Lupta cu mine însămi a început cu mulți ani în urmă și, încă continuă. Știu, recunosc, este foarte greu să-ți depășești limitele. Acum îți spui că poți, puțin mai tîrziu parcă simți că nu mai poți. Ba poți ! Atâta vreme cât îți accepți divinitatea din tine, POȚI !
După ce am perceput ceea ce-mi doresc, punctul final spre care vreau să ajung, mă simt mult mai puternică. De ce ? Pentru că știu foarte bine ce vreau și ce-mi doresc. Știu ce vreau și voi continua mersul meu spre lumina de la capătul… tunelului meu.
De fapt, știi ce ar trebui să facem? Să nu mai căutăm iubirea de sine, ci să cautăm să dărâmăm toate zidurile pe care ni le-am zidit împotriva noastră. Să facem tot ce ne stă în putință pentru a ne debarasa de măștile pe care societatea (familie, prieteni, serviciu) ne-au obligat să le purtăm..
Înlăuntrul meu există un suflet care, uneori a suferit, care uneori a fost fericit, care și-a dorit să-i fie bună haina trupului. Înlăuntrul meu există o fărâmă din Dumnezeu, un Dumnezeu pe care cu greu am învățat să-L iunesc și să-L prețuiesc.
Înlăuntrul meu s-au dat multe lupte, au fost furtuni pe care cu greu le-am liniștit și depășit. Înlăuntrul meu acum e liniște, pace și multă, foarte multă lumină. Înăuntrul meu nu mai sunt două jumătăți. Acum sunt un ÎNTREG, un întreg care a acceptat să fie îmbrăcat în LUMINĂ.
De ce e așa acum înlăuntrul meu ? Pentru că m-am iertat și am iertat. Pentru că înainte de toate astea, L-am acceptat pe Dumnezeul meu în suflet.
Omule drag, și tu poți ajunge la conexiunea la care am ajuns eu, adică la echilibrul între dumnezeire, minte, suflet, trup
Îți pun acum întrebarea: tu, poți conștientiza ce înseamnă în concepția ta, „iubirea de sine” ? Tu poți să înțelegi ce înseamnă să-L accepți pe Dumnezeu în sufletul, mintea și trupul tău ?
Știu că-i al naibi de nașpa această întrebare, dar, dacă eu am putut, poți și tu.
P.S. Nu poți singur, ai nevoie de o călăuză. Grijă mare însă, că sunt și călăuze false, ca să nu le spun altcumva.

Știi tu cu falșii profeți. Caută o călăuză care să aibă un talent nativ, nu „dezvoltat” prin fel de fel de cursuri plătite. Ce-i dăruit de la Dumnezeu nu se vinde. Gratis primești, gratis dăruiești.
fragment din cartea Gânduri ascunse-n gânduri  - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu