vineri, 17 mai 2019

Iubirea de dincolo de nori - Silvia Urlih


Crezi în reîntrupare ? Crezi că raiul e dincolo de nori și că iadul e aici pe pământ ? Crezi că vom reveni în iad, dacă nu ne-am învățat încă lecțiile ? Crezi că revenim pe pământ pentru a ne reeduca ? Crezi că sufletul e nemuritor și că trupul ne este doar o haină pe care o purtăm de câte ori revenim pe pământ, adică în… purgatoriu ?
Eu, m-am întors pe pământ, m-am întors spre mine, ca-ntr-o aruncare în gol, o aruncare care s-a dovedit a nu fi un prea-plin de iubire, dar în care m-am învăluit și care m-a protejat.
M-am întors iar spre mine, din cerul în care m-am simțit iubită. M-am simțit bine când am zburat spre Pământ,  m-am simțit bine și în cealaltă dimensiune.
M-am întors pe pământ și… nu mi-a fost bine absolut deloc. Poate că m-am lăsat ghidată doar de gândire, de rațiune și nu de suflet ? Poate că am făcut prea des alegeri greșite și nu mi-am ascultat sufletul ? Cu siguranță că așa a fost.
M-am întors dintr-un ocean al iubirii, cu încredera că m-am aruncat într-un ocean de iubire și am așteptat să primesc iubire. Nu a fost așa, dar încă mai sper.
Am crezut că atunci când intenția îți este curată și tot ce vrei este să trăiești în iubire, primești la schimb același lucru. Se pare că m-am înșelat. Dar… NU RENUNȚ !
M-am întors din infinit, să-mi trăiesc puțin finitul de pe acest pământ. Dar, uite că, mă apropii de finalul vieții și încă nu am primit ce mi-am dorit încă din anii copilăriei.
Așa o fi în viața trăită pe Pământ ?! 

Știi ceva ? Eu sunt o luptătoare și o învingătoare și știu că speranța nu moare niciodată… se stinge o dată cu trăirea, se stinge atunci când lumânarea vieții refuză să mai ardă. Nu renunț până când nu mă voi întâlni cu iubirea pe care am simțit-o acolo, dincolo de nori.
fragment din cartea Gânduri ascunse-n gânduri  - Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu