vineri, 17 mai 2019

Persoana în care te regăsești, îți ești tu însuți - Silvia Urlih



Unii dintre noi, suntem în permanentă căutare. Suntem în căutarea unei persoane care să ne fie aproape de suflet, care să ne ajute să ne schimbăm viața în mai bine.
Căutăm pe cineva care să ne facă fericiți, care să ne ofere ceea ce-am visat. Căutăm pe cineva care să ne înțeleagă durerile, supărările, frustrările, care să ne ajute să ne revenim din tristeți și să ne ridicăm atunci când suntem îngenunchiați.
Căutăm pe cineva care să ne fie și prieten și iubit, și tată și mamă și frate sau soră.
Ne dorim pe cineva cu care să împărtășim atât suferințele dar și bucuriile.
Ne dorim să nu ne mai doară singurătatea, nu ne mai dorim singurătatea în doi. Ne dorim pe cineva care să nu ne judece pentru greșelile făcute în trecut, care să ne înțeleagă, care să vadă că din greșeli am învățat, că ne-am șlefuit, că ne-am vindecat de rănile trecute și că tot ce-am trăit, că suferințele prin care am trecut, ne-au transformat în omul de azi.
Ne dorim pe cineva care să ne iubească necondiționat, cu bunele și relele noastre și pe care să ne putem baza în orice situație.
De ce cauți în afara ta, când ar trebui de fapt să cauți înlăuntrul sufletului tău ?
Dacă nu l-ai găsit încă pe acel cineva, dacă încă mai cauți alinare în alții, află că vei căuta degeaba. De ce ? Pentru că, acea persoană pe care o tot cauți de-o viață, trebuie să-ți fii tu. Trebuie ca tu să ajungi să știi, să vezi și să conștientizezi că ai devenit persoana pe care de fapt o cauți. Ești ceea ce-ți dorești de la omul pe care-l cauți ?
            Abia când reușești să devii omul pe care-l cauți și-l aștepți, abia atunci îți poți găsi omul-oglindă.

Hai că nu-i greu să te găsești, să te regăsești ! Îți ești atât de aproape ! Persoana în care te regăsești, îți ești tu însuți. Caută-te până în adâncul sufletului și te vei regăsi.
fragment din cartea Gânduri ascunse-n gânduri  - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu