marți, 6 martie 2012

ALBASTRUL VIS



Sunt înconjurată de albastru,
Sunt relaxată și privesc,
Spre zări cu galben și cu ocru…
Și-un vis vreau  să-mi îndeplinesc.

Sunt futurele mic, albastru,
În palma ta mă odihnesc….
Visez să zbor către un astru,
Vreau visul să-l îndeplinesc

Sunt firav, mic, dar am putere,
Pe flori albastre poposesc,
Să uit de dor și de durere….
Visul să mi-l îndeplinesc.

Sunt o speranță visătoare,
Spre tine azi călătoresc….
Am fost un dor, plutesc spre soare,
Vreau visul să-l îndeplinesc.

Sunt azi un om, de El trimis,
Vis după vis l-am împlinit…..
Am fost în hău și în abis,
Apoi deodată m-am trezit. 

Sunt suflet alb, suflet albastru
Culorile mă amețesc
Sunt singură într-un zăgastru,
Visez visul să-l îndeplinesc

Sunt stea albastră sus pe cer,
Scriu în tabloul pitoresc…..
Nu vreau prea mult,atât îți cer :
Să fiu ibită îmi doresc.

Sunt azi o floare de cais….
Am înflorit, m-am ofilit….
Mai am un vis,…un singur vis :
Să fiu iubită așa cum mi-am dorit.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu