sâmbătă, 24 martie 2012

CALEA MEA….



Sunt dimineți când mă trezesc obosită
Mă-ntreb dacă bine m-am odihnit
Am visat că sunt pe un munte inzăpezit
Mă-ntreb….: am visat, sau doar am călătorit?

Sunt dimineți când revăd drumul parcurs
Peste noapte prin lumi neștiute
Mi-am luat zborul din trup, m-am ascuns
Într-o stea cu diamante cusute.

Sunt dimineți când mă-ntreb : unde sunt ?
Încă visez, sau din stea am coborât ?
Visu-a fost vis, sau sunt iar pe pământ?
Unde e mai frumos, unde e mai urât?

Sunt iar aici, lângă trupu-mi strivit
Am fost printre aștri, pe-o stea m-am odihnit
Lumea de-acolo, de sus, cu drag am privit,
M-am întros iar în trupu-mi ostenit.

Sunt o mărgică dint-un șirag de stele
Focul mai arde încă-n lumânare
Până mă voi stinge mai stau lângă ele
Apoi îmi voi lua zborul spre soare.

Sunt alături de El, de domnul meu Isus    ,
Cu drag și iubire mă ocrotește…
Am fost, pe cărările pe care el m-a condus
Merg cu drag spre lumina ce mă călăuzește.

Sunt suflet strîns într-o sferă de sentimente
Le ții Doamne pe toate în mână
Tu mi-ai redat simțămintele absente
Azi te urmez, urmez calea cu Tine spre lună
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu