marți, 20 martie 2012

TE VĂD COPILĂ-N TOAMNA MEA


Te văd uneori cum alergi despletită
Dansezi cu speranța, de mână o iei
Alergi cu o floare în păr, ești gătită
Ai fluturi în zâmbet ,la urechi cercei

Te văd copilă cum alergi desculță
Plutești printre frunzele verzi
Petale de lacrimi te spală , te-nalță
Plutești peste cîmpuri ,peste livezi

Te văd copilă, te văd cu ochii minții
Îți văd mersul lin diafan și legănat
Văd cum îți mângâi asprimea  frunții
Să te cureți, să te speli de păcat

Te văd copilă, natura toată s-a oprit în tine
Ești primăvară, vară , toamnă,iarnă
Alergi despretită , alergi către mine
În toamna mea, pe chipu-mi și-apoi în țărână.

În toamna mea te văd copilă ,vii alergând,
Vii către mine, despletită, veselă, grăbită,
Te culcușești în sufletu-mi ,vii suspinând,
Eu te primesc, de-atâta viață ….sunt obosită

Sunt doar copilul ce sălășluiește-n tine
Stau lângă inima-ți bătrână
Știu că îți este tare bine cu mine
Vom fi împreună până vom ajunge iar țărână
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu