luni, 19 martie 2012

FILE DE POVESTE




În nopțile în care te-am visat iubite,
veneai plutind pe o stea căzătoare,
veneai să mă iei pe cărări neștiute,
să mă înveți că iubirea doare.

În nopțile în care te-am asteptat în zadar,
tu n-ai venit, erai poate plecat departe,
vroiam să-ți ofer iubirea mea în dar,
dar n-ai venit….căci soarta ne desparte.

În nopțile în care te-am  strigat cu disperare,
speram să vii, din umbra morții să mă scoți
.. n-ai auzit…erai departe, pe steaua căzătoare,
erai plecat cu inorogul , băteai la alte porți…

Aștept  tăcută -n noapte , te aștept să vii
privesc spre stele, le rog să mă audă…
nu mă lăsa… nu vreau să mai alerg peste pustii,
nu mai vreau lacrimi  sufletul să mi-l udă.

Tăcută-s acum.…noaptea mi-a dat o veste,
n-ai să mai vii, în van la geam  te-am așteptat,
a fost un vis, a fost doar o poveste,
destinul nu ne-a vrut…NU….nu ne-a acceptat.
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu