luni, 19 martie 2012

LUCEAFĂR



Privesc în zare…aripile-mi le întind spre cer,
caut să te ating, să-ți simt răsuflarea,
nu vreau nimic din al destinului auster,
de-o fi să pleci,nu vreau să rămân cu adierea

Ce  obosită sunt, iubitul meu luceafăr,
m-am tot plimbat pe stele călătoare,
am cules flori, ți-am adunat  buchet de nufăr,
să-ție fie leac, să fie a iubirii confirmare.

Plutesc în vis , pe cerul înstelat,
privesc spre tine , privesc apoi spre mine ,
te-am căutat, poate că nu m-am înșelat,
când te-oi găsi , știu că doar mie îmi vei aparține.

Sunt steaua ta, iubire mult visată,
te-am căutat, ne-am regăsit, te-așează,
rămâi o clipă pe sufletu-mi ce te-a iubit în altă viață,
ochii mei te-au visat și încă te visează.

Alerg  pe drumul tău, tăcută , tristă,
te caut, te-am pierdut, m-am rătăcit,
sunt supărată pe viață, pe lumea egoistă,
sunt obosită …. sunt obosită de atâta amurgit.

Stau pe un colț de stea, sunt bucățica ta de lună,
Chiar nu mă vezi ? chiar nu mă simți ?
Sunt zâna mării, sunt vântul, sunt ca o furtună,
Te aștept să vii din nourii- amurgiți..
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu