vineri, 9 martie 2012

MARGARETA SOLITARĂ


Sunt alba, fragila margaretă…
sunt floarea ce ți-ai pus-o cândva în păr
m-ai scos din pământ, mi-ai rupt rădăcina,
m-ai transformat și m-ai plantat în ciubăr.

Sunt margareta solitară…
nu m-ai udat, dar nu m-am ofilit…
am crescut așa cum am știut în zi de vară
m-am îngijit , n-am vrut să plec spre asfințit.

Sunt cu tulpina bine-nfiptă într-o frunză
o frunză galbenă, uscată
vremile vin, rezist, nimic nu mă afundă
în iernile –nghețate de-altă dată

Sunt margareta liberă sub soare
am libertatea să visez, să fiu pe aștri
când plâng , nimic nu mă mai doare
sunt suflet ce-a venit dintre sihaștri.

Sunt margareta candidă, naivă
am învățat cum să trăiesc , cum să zâmbesc
mă rup, dar nu vreau să plutesc în derivă
vreau să trăiesc, să fiu eu însămi, să iubesc.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu