vineri, 30 martie 2012

EU ȘI DUMNEZEU



Stau  în fața unei file goale…..îți scriu
Cui ? nici eu nu știu prea bine
Poate Luceafărului , poate cerului auriu
Poate lui Dumnezeu ….poate ție, creștine….

Sunt eu, stiloul și foaia de hîrtie goală
Privesc cu ochii minții, înapoi în timp
Mă-ntreb cu ce să-ncep să desenez pe coală
Cu vara, iarna…sau care anotimp ?

Sunt eu și Dumnezeu…suntem doar noi
Încep să lacrimez, să-i spun
Că au fost ierni, și primăveri, și-apoi
Au fost furtuni, a fost și soare…iar acum apun.

Sunt, sau poate doar am fost o lumânare
Am ars, am luminat atât cât am putut
Când se va stinge, doar Dumnezeu este cel care
Va hotărâ, de drumu-a fost bine făcut.

Sunt, sau poate voi mai fi, o flacără arzând
Voi arde pân’la ultima suflare
Când mă voi stinge, nu va fi căzând
Voi cade precum o stea , precum o floare.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu