sâmbătă, 17 martie 2012

FLUTURE DE NOAPTE



Sunt fluture de noapte, nu, nu mă vei strivi,
Aștept să vii, să mă iubești,să mă alinți în șoapte
Nu sunt de gheață, am inimă, te pot  iubi…
Nu umbra-ți vreau să fiu, ci tu să-mi fii aproape.

Sunt fluture de noapte, zvâcnesc în palma ta,
Mă legăn peste zările îndepărtate,
Nu-mi rupe rădăcinile, nu mă alunga,
Iubește-mă, du-mă pe drumuri necălcate.

Sunt fluture de noapte, călătoresc spre nori,
În vis  îți mângâi palma cu adierea,
Te iau cu mine dincolo de zări,
Îți dăruiesc speranța ,poate-ți găsești menirea.

Sunt apa în care tu, draga mea te dezmierzi,
Ai rădăcinile bine înfipte în nisipul cald,
Sunt lângă tine,  nu ai să mă pierzi,
Te iau, te mângâi cu valul și te scald.

Pe deget vreau să-ți pun inel de vise,
Nu e din aur sau argint, e doar din flori
Te iau cu mine pe cărări nepermise
Aripa mea prin mângâiere ,îți va da fiori.

Sunt fluturele nopții ,plutesc de multă vreme
Te caut, te răscolesc cu amintirea vie
M-au urmărit de secole multe blesteme
De m-ai găsi , speranța-n tine reînvie.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu