luni, 26 martie 2012

ȘAH și MAT



Sunt tabla desenată în pătrate alb și negru
Pe mine viața ta o tot petreci
Dacă e gri, numic nu e intergu
Doar în alb și negru va trebui să-ncerci.

Sunt vesele, sau triste chipurile de actori
Sar printre cuburi , mai iute, mai ușor
Un șah e viața mea, un cânt de triluri
Șoptite ca un strigăt de solitar cocor

Sunt doar doi jokeri, unul e destinul
Iar cel de-al doilea este karma mea.
Voi învăța vreodată să găsesc sublimul
Din viața asta, trecătoare, ca o stea ?

Sunt cuburile alb și negru în cale-mi înșirate
Precum nisipul din clepsidra cu tăciune
Pășesc printre trăiri și  gândurile încuiate
Până când steaua mea în veci va apune.

Sunt încă întruchipată în regina mamă
Doruri și gânduri prin mine tot străbat
Printre pioni alerg , depărtări mă cheamă
Iar la sfârșitul vieții,  voi spune ”șah și mat”
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu