luni, 5 martie 2012

SUNT ȚARA TA COPILE !



Sunt țara ta, copilul meu iubit
Cu bune rele și-alte cele
Cu brațele deschise te-am primit
Când te-ai născut acolo între stele

Sunt țara ta, vreau pentru mine să devii
Un om destoinic ….să crești printe poene
Vreau  să renaști, să repari,  să reînvii
Tot ce-au stricat aici ,până acum , aste hiene…

Sunt țara ta…. inimă nu mai am ….
mi-au supt ciocoii și sângele din vene!
Ajută-mă ! să punem mână de la mână să resuscităm,
Ce-a mai rămas din steag, ce-a mai rămas din mine.

Sunt țara ta,copil cel drag ….
Sunt sfărâmată…e tot ce-a mai rămas din ea…
Ce-i nevândut,și nestricat ramas-a încă-n prag
Te-aștept să vii , așteapt să îți pui tu pecetea.

Sunt țara ce te-așteaptă ca să vii,
Să pui sămânța, să reclădești al nostru viitor…
Hai ! vino repede !…scoate-ne din colivii
De libertate ,de speranță și de bine mi-este dor!

Sunt țara ta , în tine-mi pun speranța….
Grăbește-te, sunt vlăguită….nu mai e mult și mor!
M-au ciopârțit, mi-au luat până și chitanța,
Pe care  am plătit-o pentru –al tău viitor.

Sunt țara ta, copil mult așteptat…
Nu mai am flori, nu mai am nici păduri….
Mi-au rupt o mână, și un picior l-au amputate,
M-afund în datorii și-n  neștiute biruri…

Sunt țara ta…sunt goală, despuiată….
Mi-au furat haine, grâne, pâinea mi-au furat
Te-aștept să-mi dai un voal, să fiu iar măritată,
Să n-am pereche-n lume, să fiu de admirat.

Sunt tara ta, copil între copii….
Grăbește-te căci sunt aproape un nimic
Tu ești luceafăr ! din stele te aștept să vii ,
Din propria-mi cenușă să redevin pomul cel falnic.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu