duminică, 4 martie 2012

SUNT ȚĂRIȘOARA MEA


Sunt apa care curge în urcare
Sunt dealul plin de flori
Sunt luna când merge la culcare
Sunt câmpul cu bujori….

Sunt munții tăi,iubită țară
Sunt dealurile înverzite
Sunt cer, sunt ploaia de afară
Sunt florile- înflorite

Sunt cerul galben desenat
Sunt  soarele ce strălucește
Sunt gândul tău cel luminat
Sunt verdele ce-n mine crește

Sunt o cascadă liniștită
Sunt aerul ce îl respir
Sunt frunza ta îngălbenită
Sunt versul tău ce îl expir

Sunt valea ta cu daruri multe
Sunt scorbura dintr-un copac
Sunt cântec, dans,pe-al vieții bolte
Sunt eu, cu tine mă îmbrac

Sunt marea ta cu valuri zvelte
Sunt ochi verzi  albaștri
Sunt stații, sunt și multe halte
Sunt zborul către astri.

Sunt triluri dulci de rândunele
Sunt pasări cântătoare
Sunt gânduri, vise , albăstrele
Sunt viața călătoare

Sunt galben spic de gâu puternic
Sunt pâinea de pe masă
Sunt vântul adiind  năvalnic
Sunt iarba de acasă.

Sunt plaja de la malul mării
Sunt valul înspumat
Sunt căutarea căutării
Sunt visul căutat

Sunt iarba, frunza,macul roșu
Sunt Dunărea albastră
Sunt darul ce-l aduce Moșu
Sunt floarea din fereastră

Sunt Prutul, Oltul,  Mureșul
Sunt Mânâstirea sfântă
Sunt Bistrița,sunt  Jiul,  Crișul
Sunt slova ta care cuvântă.

Sunt țara ta, ești țara mea
Sunt tristă, veselă câteodată,
Sunt veacul, vremea, sunt vechimea
Sunt visul tău ,nu mă voi stinge niciodată
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu