luni, 19 martie 2012

INOROGUL DIN VIS

Sunt dragul meu o-nsingurată fată,
Pășesc spre tine și mă cuprind  fiori,
Fiorii iubirii, a dragostei adevărată,
Căci ai venit și m-ai  împodobobit cu flori.

Alerg desculță prin cerul plin de stele,
Văd o lumină, știu că acolo-i steaua mea,
M-am rătăcit o dată printre ele,
Nu vreau să te mai pierd, cum te-am pierdut cândva.

Îmi dai o stea , e steaua care-a fost odată,
O împletești cu flori, o pui cu drag la pieptul meu,
Nu vreau să mă mai știu abandonată,
Nu vreau să mă păstrezi ca pe o piesă de muzeu.

Mi-s gândurile pline de suspine,
Un câmp de stele pregătești să mi-l oferi,
Eu sunt săracă,nu am nimic, mă am pe mine
Și poate …..iubirea într-un buchet de primăveri.

Ce fericire să mă accepți așa cum sunt !
Nu am averi, nimic...nu am palate,
Am doar o inimă , plutesc vremelnic pe pământ...
Știu să iubesc, să fac din lacrimi nestemate.

Ieri m-ai găsit,eram uitată în uitări,
Am coborât ușor  pe-o rază de mătasă,
Fost-am a ta, ți-am fost a stelelor visări,
Voi fi a ta, mă vei găti a ta mireasă.

Sunt a ta zână, tu,inorogul meu pierdut,
Ți-am fost menită de milenii,
Ne-am întâlnit cândva, dar ne-am vândut,
Iubirii n-am știut să-i punem temelii.

Sunt o realitate ? nu dragul meu,sunt vis,
Sunt visul tău frumos, de mult abandonat
M-ai căutat de secole prin paradis
Când m-ai găsit, iar ai greșit și ne-am uitat.

Ești inorogul meu din vis, aștept să-mi spui
Iubirea noastră că va trăi și peste timp
Că vom trăi  , chiar dacă tu apui
Și vei pleca ,tot c-o aripă ,….în învechitul anotimp
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu