duminică, 11 martie 2012

TREPTE ÎNDOLIATE



Până și treptele s-au înnegrite de doruri și suspine,
așteaptă pașii tăi să–i simtă iar,
rămase sunt pe ele uitatele destine,
urmele mele, urmele tale ,dar…. în zadar.

Aud și-acum ubra cântărilor ce ne-au unit,
În doine și balade pe vecie,
Însingurate, treptele așteaptă ultimul foșnit,
Poate cu pașii tăi povestea se rescrie.

Și pomii-s triști și plânși de dorul tău,
s-au desfrunzit de-atâta așteptare,
de ce nu vii ? de ce îmi e așa de rău,
mi-e dor de tine, de mine, de îmbrățișare.

Stau singură-n pădurea-ncețoșată
lacrimi îmi înnegresc obrazul..
de ce dintre noi doi doar eu sunt acuzată
de ce doar eu ne-am provocat necazul ?

Stau triste , plânse , treptele îndoliate
simt încă urma pașilor ce ne-au unit
visele au fost  visări deșarte
tu m-ai lăsat, eu te-am lăsat, ne-am despărțit.

Sunt plânsă, tristă,  treptele–s pustii
Simt încă urma  pașilor pierduți
De ce-ai plecat, de ce n-ai să mai vii ?

Las amintirea noastră, pomilor căzuți.
Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu