sâmbătă, 3 martie 2012

UNDEVA CINEVA PLÂNGE…..




Sufletul îmi plânge … pentru că,
undeva, un om se roagă pentru viața lui....
cere îndurare cu rugă adâncă,
plânge în plânsul apusului .

Mi-e sufletul trist, pentru că,
undeva ,unui om i-e frig și i-e foame,
cere îndurare  cu rugă adâncă,
își plânge tristețea din drame….

Mi-e sufletul sfârșit pentru că,
undeva ,un om e disperat, plânge și suferă...
cere îndurare cu rugă adâncă,
se-agață de viață ca de o iederă…

M-a cuprins mânirea pentru că,
undeva ,un om a pierdut un suflet drag.....
cere îndurare cu rugă adâncă,
și aprinde lumânări în șirag.

Mi-e sufletul îndurerat pentru că,
undeva ,un om se află într-un scaun cu rotile....
cere îndurare cu rugă adâncă,
însă ia viața în piept și își deschide aripile…

Mi-e sufletul trist pentru că,
undeva ,un copil plânge după mamă....
cere îndurare cu rugă adâncă,
 să se întoarcă acasă, să-l adoarmă….

Sunt tristă pentru că, unii oameni
Trec nepăsători pe lângă aceste drame….
Uită că deseori culegi doar ceea ce  semeni,
Uită că soarta lor poate să se sfarme……

Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu