miercuri, 28 martie 2012

REVINO SUFLETE ÎN TRUP - Silvia Urlih



Revino suflete
să fim iar împreună,
revino înapoi
în trupu-mi ofilit,
să fim iar amândouă,
să stăm pe-aceiași lună,
să continuăm cu viața
de unde
ne-am oprit.

Suntem  
eu și cu tine
o singură ființă…
dar,
iar nu te mai simt ,
pe unde umbli suflete al meu ,
simt golul cum revine,
iar trupul mi-e prea  strâmt,
de ce tot fugi de mine,
de ce mi-e frig mereu ?

Mă strânge trupul gol
mi-e sângele casant,
iar venele
se-mprăștie peste nisip uscat…
simt norul cum mă ia
m-aruncă în neant,
iar tu…
tu, suflete al meu ,
pe unde ai plecat ?

Dă-mi mâna suflete,
nu mă lăsa afară,
nu mai ieși mereu fără de mine,
atunci când pleci,
începe să mă doară
și nu știu niciodată
cât pot 
fără de tine.

Mă uit la tine suflete ,
ce bine știi să zbori
și cât de fericit te-ntorci  ’napoi în trup
când pleci în ceruri calde,
rămân cu reci fiori
cu greu mai pot de tine în ziuă să mă rup.

Mi-e trupul dezgolit,
ce mult îmi mai lipsești…
ce rău mă doare absența ta prelungă
mi-e teamă c–o să uiți
și-o să mă părăsești
tu să plutești ,
pe mine moartea
să mă-ajungă.

Mă uit la tine,
te văd doar în oglindă
te chem, te caut,
abia te pot atinge…
revino suflete,
începe disperarea iar să mă cuprindă
și nu vreau
lacrimii să-i dau voie a plânge.
Silvia Urlih 28.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu