sâmbătă, 10 martie 2012

UMBRA URMEI



Sunt urme pe nisipul mării
lăsate de pașii tăi grăbiți
te-am căutat în zarea zării
te-am văzut  în pescărușii ațipiți

Sunt urmele tale pe nisip
mă-ntind pe umbra pașilor tăi
vreau să-ți revăd surâsul de pe chip
să ardem ura în văpăi

Sunt clare urmele ce le-ai lăsat
sunt clare, dar se pierd în mare
ne-am regăsit, apoi ne-am adunat
în îmbrățișări sărate, amare

Sunt umbre acum urmele tale
s-au rătăcit în mări albastre
s-au întrupat în sute de petale
ne-am adunat în vis și am plutit spre astre

Sunt singură, mă identific cu nisipul
mă risipesc în zeci de gânduri
mă năpădește-acum trecutul
lacrima se unduiește-n râuri.

Sunt una cu nisipul mării calme
vin valuri și mă spală de iubire
mă las în voia razei calde
sunt umbra urmei și-a ei risipire.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu