joi, 1 martie 2012

MĂ ÎNTORC LA ZIUA DE MÂINE



Sunt cu ochii larg deschiși privesc  raza  soarelui
Desenez cu detașare amintiri ce au fost  ieri
Colind lin în tinerețe…colind toamna sinelui.
Aștept  calmă , liniștită, aștept îngeri, adieri.

Sunt cu fața către mine,închid ochii și în minte
Mă revăd din nou copil,revăd clipa din zefir.
Revăd aripa de înger , îl rog iar să mă alinte
Să mă mângâie duios, cu aripa-i de safir.

Sunt cu spatele la vară, am ajuns în toamna vieții,
Trupul nu vrea să m-asculte, spiritul e tot rebel…
Te revăd copilărie,îmi plâng anii tinereții…..
Suflet învechit de vreme, suflet cu blestem în el…

Sunt alăturea de tine, aripă de înger tandru
Tu ai fost mereu cu mine, tu mi-ai dăruit lumină,
Tu  mi-ai presărat în suflet :floare, stele,coriandru,
Cîntece de-ncurajare presărat-ai în surdină.

Sunt cu tine înger tandru ,și te-am auzit prea bine
Ai fost zilnic lângă mine ,mi-ai deschis poarta de stele
Mi-ai luat dorul din suflet,mi-ai luat multe suspine,
Am plutit prin valul sorții mi-ai pus la bărcuță vele.

Sunt acum rază de soare; îngeri,zâne mă alină,
Nu mai vreau copilăria….fug de ieri , sau fug de mine….
Nu mai vreau trecutul proaspăt; vreau acum vorbă blajibă
nu vreau ieri , veau azi, ....mai bine....vreau să fiu  ziua de mâine.

Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu