duminică, 11 martie 2012

ARIPI FRÂNTE - Silvia Urlih



Plutesc 
deasupra mării înstelate,
privesc
spre orizonturi mult visate,
plutesc,
deși am aripile
iar tăiate,
plutesc,
 deși mă-ntorc din ierni uitate.

Am fost…
am fost cândva o liră,
pasăre verde-am fost
în negrele adâncuri,
sufletu-mi plânge a dezamăgire
și suspină,
vrea aripa-napoi,
vrea iară
să plutească peste câmpuri.

Am fost…
am fost cândva scânteie-n foc,
am ars
pe rugul suferinței
și-al iertării,
mi s-a părut atunci
că e doar joc
și-am pus scânteia-n foc
să-mi fie-alean iubirii.

Am fost cândva
un strop de ploaie,
am pus
lacrimă cu lacrimă în cupă,
s-au adunat,
sunt râuri,
sunt pâraie,
le-am pus pe aripa în zbor,
să nu mă rupă.

Am fost…
am fost cândva
verde pădure,
m-am contopit cu cerul
și cu dorul,
am adunat în frunze galbene și în durere,
le-am pus pe aripe,
s-au vindecat,
mi-am luat zborul.

Eu știu că nimeni nu mă va opri,
că aripile nu-mi  vor mai fi frânte,
dar când voi obosi, cu drag m-oi odihni,
acolo…„ dincolo”…unde nu este moarte.
Silvia Urlih 11.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu