miercuri, 7 martie 2012

O LUME ÎN LUME



Sunt lume într-o  lume paralelă….
Am lumea mea, sunt vise și plămadă….
Trăiesc într-o eternitate de dantelă,
Ce vin peste mine în cascadă.

Sunt lumea în care Doamne m-ai primit
Mi-ai deschis poarta cu iubire…
Eu Te-am simțit și lângă tine am venit,
Să îmi pun capul lângă-a Ta privire.

Sunt într-o lume verde,galbenă, albastră…
Doar Tu și îngeri sunteți lângă mine.
Te văd, te simt, Ți-aud vocea măiastră…
Suntem doar noi și cerul de sub Tine.

Suntem un tot, suntem un singur gând,
Sunt floarea ce-ai udat –o să-nflorească,
Sunte eu, trimisă pe pământ,
Să-nvăț , răul să nu mă mai ademenească.

Sunt lume într-o lume de ”ciudați”
E lumea mea, Tu pentru mine ai creat-o
Vreau să trăim aici ca niște frați
Să fim umili în fața vieții ce ne-ai dat-o.

Sunt lumea din palmele tale,Doamne!
Tu ne dai bine, ne dai și rău câteodată….
Vin veri, vin primăveri, apoi vin toamne,
Vin anotimpurile ieri , apoi pleacă o dată.

Sunt eu, și el,și voi… suntem în palma ta.
Suntem cu toții creațiile Tale.
Tu îmi dai iubirea, dorul, dragostea,
Apoi mă urci în spațiile astrale.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu