miercuri, 7 martie 2012

OCHI DE CURCUBEU



Sunt ochii….ochii mei albaștri…..
Știu că te pierzi când te afunzi în ei.
Eu am venit de-acolo dintre aștir,
Să te vrăjesc, doar dacă și tu vrei.

Sunt ochii…ochii mei sunt verzi….
Sau gri, sau violet…sunt schimbători.
În strălucirea lor tu să te pierzi
Când mă privești, când mă iubești, când mă adori.

Sunt ca un curcubeu când mă alinți
Sunt eu,prin ochii mei tu mă vezi toată
Sunt blânzi, sunt calzi, sunt și cuminți,
Când mă îmbrățișezi, când sunt venerată.

Sunt ochii mei fulgere colorate,
Când mă respingi, când ești tăcut și surd.
Sunt stâncă, sunt aisberg, sunt aste toate
Nu te mai simt, nu te aud, nu te mai văd.

Sunt ochii mei ca marea liniștită….                  
Mărgean și stele vesele în ei se joacă
Sunt ochii mei ca marea învolburată….
Fulgere, foc, nisip îi pictează și-i îmbracă.

Sunt ochii –mi de la curcubeu împrumutați…
Toate culorile se oglindesc în ei.
Sunt ochii mei, nu sunt încă încercănați,
Sunt colorați de curcubeul dragostei.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu