joi, 8 martie 2012

DESTIN CĂLĂTOR


Aceeași inimă ne bate-n piept
Suntem uniți pentru eternitate
Am fost chemată să te-aștept
Să fiu cu tine aceeași entitate.

Sunt tu , ești eu, o dragoste sublimă ne unește
Suntem un trup, un suflet , un destin
Iubirea ta de veacuri mă pândește
Să-mi spele trupul, să mă descânte cu pelin.

Ești tu, luceafărul din roua tinereții
Pe-o scară de mătase spre mine-ai coborât
M-ai căutat prin arderile ceții
Când m-ai găsit, iubirea-n mine-ai zăvorât.

Sunt eu și tu, o singură ființă-ntre fiinițe
Destinul, karma vieții ne unește
Tu m-ai dorit, eu te-am primit ,suntem dorințe
Iubirea-n noi încet se primenește.

Sunt tu și eu, același suflet călător pribeag
Ne căutăm, ne vom uni destinele vreodată
În acest veac, în cel trecut ,pe vreun drumeag
Pe vreo cărare dosnică și neumblată.

Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu