miercuri, 28 martie 2012

DE-AR FI SĂ MĂ CAUȚI - Silvia Urlih


De-ar fi să mă cauți,
m-ai găsi într-o petală,
sau poate
într-un cer
cu nori fără pată,
poate
m-ai găsi în aurora boreală,
sau
mai găsi într-un punct adunată.


De-ar fi să mă cauți,
mă vei găsi-ntre rime,
sau poate
în floarea de lotus din râul promis,
îți voi cânta
balada din vechime,
și
îți voi spune despre visul
din vis.

De-ar fi să mă cauți,
m-ai găsi
în curcubeu,
voi fi  pitită în sipetul
cu vise,
nu îi voi pune sufletului altă haină,
voi fi eu,
 voi fi-mbrăcată cu aripi
de îngeri deschise.

De-ar fi să mă cauți,
voi fi  nufăr pe plaur,
 sau
poate că voi fi spicul
din grăunte,
te voi strânge în pumni
și
te voi face ramur,
te voi lua cu mine și vom urca tăcuți
pe munte.

De-ar fi să mă găsești,
aș fi lângă tine,
m-aș îmbrăca
în voaluri de mireasă violet,
nași ne vor fi îngeri,
sau oameni,
sau
două coline,
vom primi daruri divine
și
ne vom cânta viața
în duet.

 Silvia Urlih 26.03.2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu