miercuri, 14 martie 2012

STRIGĂT CĂTRE LUME ! - Silvia Urlih


De ce nu vă vedeți de viața voastră ?
De ce de mine nu mai aveți loc ?
Nu v-am cerut nimic,
cresc ca o floare-n glastră,
nu vă voi deranja vreodată !
Nu , deloc !

Știți voi cumva ce drame am trăit ?
Știți voi cumva ce e-n sufletul meu ?
Lăsați-mă, nu am să vă permit
să-mi stați pe suflet,
vreau să fiu EU mereu !

Nu v-am cerut până acum,
n-am să vă cer nici mâine…
când greu mi-a fost,
nu am cerșit la nimeni ajutorul,
când v-am chemat,
voi nu m-ați auzit….
n-am cerut pâine,
ceream un umăr,
vroiam să-mi plâng doar dorul.

Strig astăzi către voi :
Nu-mi pasă !
Degeaba clevetiți pe seama mea !
Îmi văd de drum,
de-a mea credință
și nu-mi pasă !
Îmi văd de vis,
nicicând nu-l voi abandona !

Zile în șir am plâns fără să știți….
eram pe moarte,
mi-era greu,
nu aveam ce mânca…
nu v-am cerut nimic,
voi erați fericiți….
singură am aruncat în mare 
ce mă îndurera.

Când mâna către mine ați întins,
v-am fost alături,
nu v-am tratat cu nepăsare,
am plâns cu voi,
v-am ajutat ,
nimic nu am pretins…
vreau azi să mă lăsați,
nu-mi stăviliți a mea urcare.

Mă rog la bunul Dumnezeu să vă ajute,
lumină-n suflete să vă sădească,
vreau să vă ierte greșelile avute,
vă fie viața limpede,
Domnul cu milă să vă însoțească !

Astăzi, eu vă ofer câte un soare,
îl dăruiesc din inimă,
cu sufletul deschis,
vă dau și sufletul
chiar dacă uneori mă doare ….
Uitați de mine,
vedeți-vă de-al vostru vis !

Silvia Urlih 14.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu