luni, 26 martie 2012

VIS ÎNCĂRUNȚIT



Ești stea călătoare, răsari astăzi prin mine
Mă  luminezi cu lacrima iertării
Din depărtare văd, frigul cum vine
Vrea să mă fure, să mă dea uitării.

Azi, visul a  încărunțit de așteptare
Te-am căutat prin veacurile –ascunse
De dor și cântec  sufletul mă doare
Gîndul l-am trimis în locuri nepătrunse.

Mi-e sufletul gol , dar îi voi pune-o aripă
O voi cârpi cu lacrimi și iertări
Nu voi privi în urmă, voi număra o clipă,
Apoi în zbor,voi fi printre visări.

Sunt  visurile mele adunate-n lung șirag
Lacrimi de suferință și dor am pus în el
Voi renunța la dor cu mare drag
Suferința o voi încuia într-un castel.

Mi-e sufletul pasăre  măiastră, cutreier infinitul
Sunt înt-un zbor eteric, zbor spre nesfârșit
Vin din sfârșit, cutreier azi, aștept sfârșitul
Mai am puțin și mă opresc ……din povestit.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu