vineri, 9 martie 2012

VIAȚA DE DUPĂ VIAȚĂ - Silvia Urlih


Sunt om..
un om carea-a trăit bune și rele,
un om
ce nu s-a lăsat
îngenunchiat,
un om
ce și-a luat visele-n brațe,
un om
ce nu și-a lăsat sufletul
trunchiat.

Sunt omul
care s-a luptat cu moartea
și i-a zâmbit
plângând din colțul gurii,
sunt omul
care și-a luat partea
lăsându-se pradă
rugăciunii.

Sunt om,
femeia născută din lacrimi,
lacrimi
care-au spălat durerea mamei,
lacrimi
ce s-au uscat prin patimi,
lacrimi
ce s-au pierdut în umbra
urmei.

Sunt omul
ce-a renăscut prin moarte,
sunt omul
care se pierdus-n ceață,
sunt omul
ce și-a scris trăirea-n carte,
sunt om...
femeia care-și trăiește
viața de după viață.
Silvia Urlih 08.03.2012

2 comentarii:

  1. Buna ziua..ma bucur enorm pt.dv.pt.sanatate si mergeti tot inainte..ati invins boala..restul e desertaciune..imi place mult cum vorbiti si increderea pe care o aveti in continuare si voi cumpara cartea dv..mi.ati ridicat foarte mult moralul..sunteti o femeie puternica..la revedere si multa sanatate..a si inca ceva ..oamenii sunt si buni si rai..important este ca sunteti o invingatoare..mi.ati dat putere..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de popas Constanța ! Nici nu știi cât mă bucură faptul că ți-am dat, sau redat, încrederea în tine, prin exemplul meu personal. Dacă eu am reușit, dacă eu am putut să-mi depășesc limitele, poate oricine.
      Multă sănătate îți doresc !

      Ștergere