vineri, 9 martie 2012

MIREASA SOARELUI



Sunt înconjurată de nori
nori negri, nori gri
caut ale tinereții candori
alerg pe albele cărări.

Sunt în plutire peste negrul intens
voaluri albe mă împresoară
caut să dau vieții un sens
să mă trezesc , să fiu primăvară.

Sunt mireasa soarelui pierdută
m-am rătăcit printre-a negrului lucire
de mă va căuta voi fi fericită
de nu mă va găsi voi fi nefericire.

Sunt mireasa dorului îngeresc
caut rătăcită prin negura nopții
îmi doresc din coșmar să mă trezesc
îmi doresc să dau sens vieții.

Sunt voaluri, multe voaluri ce m-ajută
să găsesc drumul rătăcit
să mă agăț de raza ce m-ascultă
să fiu al vieții perete zugrăvit.

Sunt în plutire pe-un car alegoric;
mă conduce inorogul cu flori
mă ia pe aripa-i , spunîndu-mi categoric:
Urmează-ți steaua ! plutește peste nori !
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu