sâmbătă, 3 martie 2012

LANȚURI DE MĂTASE



Sunt legată de tine cu lanțuri de mătase
vreau să le dezleg, dar ceva mă oprește
mi-e teamă, mă lovesc de stânci colțuroase
e zgripțuroaica  cea care mă ademenește…..

sunt încătușată în voaluri de spumă…
mă zbat , mă chinui din ele să ies…
mă duc spre fund, mă acopăr de humă
Doamne…spune-mi că doar visez…..

Sunt…iată am ajuns pe fundul mării
vreau să iau aer, dar nu știu să înnot
tremur toată…văd licărul lumânării
am oboist…cred că o să scap acum de tot…

Sunt deodată apucată de-o diafană mână…
mă trage încet spre-o scoică de mărgean…
cu vorbe de alint , cu duioșie mă îndeamnă
să intru, să mă agăț de o frunză verde de castan.

Sunt trasă ușor  de zână , dintre ape,
spre-al său etern castel din valul mării
soarele și luna le văd atât de aproape
am ajuns în final la marginea zării.

Sunt mirată…ce ușor s-au dezlegat lanțurile !
iubirea ta Doamne ,iubirea mea,  iubirea zânei,
mi-au redat visele, mi-au redat dansurile,
m-au scăpat din ghearele hapsânei.

 Sunt veselă uimită și tristă deopotrivă
Lanțul de mătase l-a dezlegat cu ușurință zâna
mi-a dat drumul în viață, mi-a spus cu voce decisivă:
” durerea e la mine, hai..fii veselă, dă-mi mâna ”!
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu