vineri, 23 martie 2012

ODĂ PĂMÂNTULUI STRĂMOȘESC


Sunt rădăcină din pământul tău
Iubită glie Românească
Chiar de-s departe, aud al tău ecou
Ce iese din seva strămoșească

Sunt eu, un bob de grâu uscat
Aștept să mă prefac în pâine
Făină cu lacrimi amestecat
Să fie hrană generației ce vine

Sunt sarea din străfunduri culeasă
Pusă pe amintirea neamului
Cu suferință și oftat dreasă
Se fie învățătură –n viitor copilului

Sunt iarba verde de acasă
Nicând nu voi pleca din casa ta
Cu vorbă bună și aleasă
Îți voi cinsti memoria

Sunt sânge pe stagul tricolor
Roșu galben și albastru
Nu vreau să îți rămân dator
Vreau să te ridic spre astru

Sunt amintirea luptelor de veacuri
Mă lupt cu ”azi”, mă lupt cu viitorul
Tot caut pentru tine leacuri
Să-ți oblojesc o mână sau piciorul

Sunt leacuri multe….au încercat
Înaintașii mei să te înzdrăvenească
De mult s-au dus , nu au mai apucat
Să se bucure de dragostea frățească

Stau în genunchi…mă rog lângă icoană
Mă rog fiilor mei să le fie mai bine
Sunt o româncă, sunt o dunăreană
Rugă ridic , Doamne către Tine.

Sunt omul care te iubește Românie
Flori tricolore îți aduc în dar
Vreau în toată lumea să se știe
Că sunt a ta, că ruga mea nu e-n zadar.

Ești oda pe care în dar eu ți-o aduc
Îngenunchez în fața ta și mă supun
Istoria vreau mai departe să o duc
Că te IUBESC tuturor vreau să le spun .
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu