luni, 26 martie 2012

OCHII TRĂIRILOR ANTERIOARE



Sunt ochii mei albaștri- verzi  ca marea
În ei se scaldă frumusețea sau urâțenia lumii
În ei se oglindește trecutul, prezentul,zarea
În ei citești sufletul și cocleala arămii.

Sunt ochii mei albaștri-verzi ca cerul
În privirea lor s-au oglindit de veacuri amintirile
În ei se ascunde astăzi trecutul, misterul
În ei mi-am scris toate trăirile

Sunt ochii mei albaștri –verzi ca plumbul
În ei am ascuns trăiri cenzurate
În ei am picurat de secole parfumul
Vieților anterior zilei de azi adăpostite.

Sunt ochii mei albaștri, verzi, violet sau gri
În ei poți citi sentimente interioare
Tristeți, lacrimi, suspine, veselii
Sau trăirile mele din viețile anterioare.

Sunt ochii mei periodic încercați de divinitate
Lăcrimează când sunt alături de El
Mi-a transmis să las pentru posteritate
Cântul trăirilor scris cu murmur de clopoțel.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu