duminică, 25 martie 2012

UMBRA PAȘILOR TĂI



Sunt umbra urmei tale , m-am rătăcit….
mă simt ca un plop fără frunze
ca un castan de toamnă îngălbenit
sunt ca o corabie fără pânze….

Sunt urmele pe care le-ai lăsat cu-a ta venire
când ai plecat , în lacrimi am rămas
umbra pașilor tăi mă duce-n amintire
nu îți mai cânt…nu mai am glas…

Sunt  umbre, urme ce le-aș mângâia
au rămas pe sufletu-mi secătuit, pustiu
nu vor pleca după tine, poate-or mai adia…
Când au plecat ?Vor mai veni ? Încă nu știu ….

Sunt umbra pașilor tăi rătăciți
am rămas în ploi arzânde lăcrimând
am rămas singură sub castanii desfrunziți
m-ai lăsat în ploile arzând.

Sunt umbre cuvintele ce mi le șopteai
m-ai îmbrăcat în val de curcubee cu flori
din  veacuri seculare vin, tu adiai
eu te simțeam, printre  fiori.

Sunt în umbra pașilor tăi  ce m-au rănit
mi-au topit cu zăpadă sufletul
am dormit secole, dar m-am trezit
voi pleca înapoi, voi colinda cu vântul..
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu