luni, 26 martie 2012

VALURI DE VIOLET




Valuri de violet, mă împresoară,
Mă încălzesc cu unduirea lor.
Sunt valuri ce vin din primăvară,
Mă conduc spre tărâmul viselor.

Peste mine se zbat , se zvârcolesc,
Mă cufundă în oceanul de mov.
Caut o scoică, o găsesc,
Mă ascund ca într-un vechi ceaslov.

Sunt valuri mari de mărgăritare,
Cuvintele din vechiul ceaslov,
Ce descifrez în ele mă sperie, mă doare,
Și  mă ascund într-un alcov.      

Privirea-mi se pierde în movul din valuri,
Mă pierd și eu în valu-nspumat,
Mă ademenesc parcă-ar fi niște șaluri,
Prea vechi și bune de aruncat.

Sunt ochii mei de mov presărați
Și lacrimile și genele s-au colorat
Privirea  lor s-a schimbat, sunt pătați
De multe gânduri ce s-au pierdut în păcat.

Mi-e sufletul pătat de atâta cerneală,
Am uitat și literele din alfabet,
Sunt poate un nimeni,simt amăreală
Sunt îmbrățișată de valuri de violet.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu