duminică, 4 martie 2012

CÂNTUL MAMEI - Silvia Urlih

Eu, 
îți sunt mama,
trăiesc astăzi prin tine,
sunt fericită când
tu ești fericit,
mă bucur
când ești liniștit,
și când îți este bine,
sunt împlinită, când,dragul meu,
ești împlinit.

Vărs pentru tine lacrima
pe care tu
ai vrea s-o verși
câteodată….
îmi dau din piept și sufletul
și  inima,
ți-aș da și soarele
să-ți coloreze anii
cu vara nepătată,
ți-aș da și ziua
și noaptea
și viața mea
ți-aș da.

Îți sunt doar mama,
iubesc iubirea ta…
împărtășesc cu tine
necazurile toate,
aș sparge rocă
și munte de-aș putea,
să îți șterg fruntea
cu lacrimile mele înodate.

Sunt mama
și
Doamne, cât te-am mai dorit!
cu dragoste te-am legănat
și te-am vegheat,
mi-am pus viața zălog,
de rele
te-am ferit
și cu iubirea-mi veșnică te-am alăptat…

Eu,
îți sunt mama,
iubitul meu băiat,
sunt fericită-acum când te privesc,
te văd cum ai crescut
și  cât ești de bărbat…
de fericirea ta ,
mereu mă fericesc !

Azi,
îți privesc urcarea,
 îți mângâi al tău zbor,
duc pe umeri o povară
dar mi-e
precum mi-e cântu…
duc pe umeri munți
și râuri,
urc
și totul e ușor….
și povara mi-e ușoară,
căci  povara mea
ești tu…

Eu, mama ta,
 prin tine iar trăiesc,
te văd,
ți-aud visările
le simt ca pe-un ecou,
îmi scrii mai rar,
dare eu te iert
pentru că
te iubesc,
privesc la tine cu iubire,
prin tine
m-am născut din nou.

Azi,
 îmi zâmbești din poză,
însă sunt  fericită,
ai doi copii,
ai viața ta,
iar
totul mi-e divin…
mă uit la mine
și la tine,
și
mă simt împlinită…
mie-mi trec anii,
dar mă hrănesc
cu anii tăi
ce vin.


Silvia Urlih- 03.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu