vineri, 23 martie 2012

CASA PĂRINTEASCĂ - Silvia Urlih


Sunt un pribeag cu suflet călător
Dar mă întroc mereu acasă
La casa unde am lăsat mult  dor
Mă-ntroc la casa părintească

Sunt călător prin fapte și prin  viață
Umblu în sus și-n jos prin lume
Dar mă întorc mereu acasă
Unde-am crescut și am primit un nume.

Mulți vrură numele să îmi umbrească
Nume ce l-am primit când m-am născut
Dar mă întorc la casa părintească
Din apa vieții mele să mă-nfrupt.

Doamne sunt doar un fulg de aripe
Vântul a vrut cândva să mă gonească
Eu am rămas căci sunt al vieții clipe
Și mă-ntorc la casa părintească

Sunt călător prin sufletu-mi ce-a obosit
Mă-ntorc mereu acasă, unde-am copilărit
Am alergat prin lume, nimic nu mi-a lipsit
Dar, mă întorc mereu acasă la liliacul înflorit

Sunt călător prin sufletu-mi ce-a obosit
Mă-ntorc mereu acasă, unde-i bine
Am alergat prin lume, nimic nu mi-a lipsit
Dar, mă întorc mereu acasă, intr-un mine

Sunt om, alerg prin viață după trai
Fug, până când pământul mă mai ține
Nu m-am speriat, m-am reîntors în rai
Căci casa părinteacă … e în mine.
Silvia Urlih 22.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu