marți, 20 martie 2012

M-AM RĂTĂCIT PRIN TINE - Silvia Urlih




Cândva...
ți-am pus în palmă inima,
din piept am scos-o și ți-am dat-o,
dar tu mi-ai arătat ce-nseamnă patima...
nu ai văzut-o 
și în văzduh ai aruncat-o.

Cândva...
sufletul ți-am oferit în dar,
cu lanțuri de mătase l-am legat de tine...
însă ofranda mea fost-a-n zadar
tu n-ai simțit iar sufletul l-ai despărțit 
de mine.

Cândva...
ți-am oferit inel de pace și de vis ,
te-am luat alături de a mea iubire,
dar m-ai uitat și am fugit de tine în abis
căci m-ai hrănit cu lacrimi 
și dezamăgire.

Cândva...
eu am murit, m-am rătăcit prin tine...
tu nu m-ai căutat în trupu-mi obosit...
mi-ai turnat apă în loc de sânge-n vene
și m-ai gonit printre străini, 
pe cerul părăsit.

Astăzi 
m-am regăsit și mi-este bine,
am rupt de tine lanțul ce-n lanțuri mă ținea,
azi nu mai fug  căci am ucis în mine
iubirea ... care pentru tine 
mai ardea.
Silvia Urlih 20.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu