duminică, 4 martie 2012

COPIL NEDORIT


Sunt fiica ploii, copilul nimănuia…
mama a plâns când m-am născut,
nimeni atunci nu bănuia,
ce-aveam în viață de făcut.

Sunt fată….tata vrut-a un băiat,
pe mama rău a chinuit-o…
cu lacrimi ea m-a îmbăiat,
nicând în viață n- a iertat-o.

Sunt eu,….copilul nedorit….
am plâns de multe ori în beci
mi-a fost frică, am suferit
când în genunchi stăteam pe nuci.

Sunt eu, copilul care-a plâns ,
de multe nefăcute –nvinuit,
durere, lacrimi multe-am strâns,
bătută crunt pentru nimic.

Sunt fata ce-a înfruntat și-a asistat,
de multe ori la nedreptăți….
de mica ea a învățat,
să nu răspundă asprei judecăți.

Sunt fiica ce-a iertat de mult,
pe mama,  sora și pe tatăl ei….
am învățat să tac și să ascult,
însingurările adolescenței.

M-am  împăcat cu mine-acum…
v-am îngrijit la bătrânețe,
eu v-am condus pe ultim drum,
v-am deschis ușa, v-am dat binețe.

Sunt tristă totuși câteodată,
că lângă voi eu am crescut,
nu am avut mamă, nici tată
să-mi fiți alături ca un scut.

Sunt eu acum în anii bătrâneții…..
mă uit în urmă cu iertare….
mulțumesc îngenuncheată vieții,
că viața mea  nu fost-a întâmplare.
Silvia Urlih 04.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu