luni, 19 martie 2012

SLOVE ÎN VÂRF DE PENIȚĂ- Silvia Urlih





Sunt,
sau poate doar am fost
un cuib de cuci,
am alăptat un soare,
am fost cuvânt ce pentru alții
nu au rost,
am fost un vis,
am fost poate …o floare..

Cânt notele-n cuvinte
le scriu pe albe file,
le dau culoare,
le-mbrac în diamante,
cânt dorul
în culori blajine
și încrustez  pe suflet
nestemate.

Scriu pe un nor ,
scriu în plutire,
scriu despre ieri,
sau despre azi,
scriu
despre clipele în devenire,
despre ”urcare”
despre ”cazi”.

Aud cuvântul Lui
și-a lui chemare
în toamna zilelor
din flori,
spun vorbe dulci
de alintare
deci nu-s poet,
pictez cuvintele-n culori .

Sunt curcubeu,
plutesc într-o corabie,
înot
prin valurile
vieții-nvolburate,
dar vorba mea taie
ca o sabie,
pe cel ce mă lovește


pe la spate.
Silvia Urlih 19.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu