duminică, 25 martie 2012

POVESTE NEMURITOARE



E  ca-n poveștile nemuritoare
Iubirea dintre un Luceafăr și o rază
O rază –a soarelui răsare
Și un Luceafăr ce-n inimă-i sădi o oază.

Luceafărul privea la ea seară de seară
Și sufletu-i plângea de dor
Când în amurg raza pleca din atmosferă
Plângând spre–al lacrimilor izvor

Sunt fericită că mi-am găsit ursită
Aripa mea plîngea de multe veacuri
Luceafăr drag, eu sunt a ta iubită
Vin cu iubire să-ți fie ție leacuri

Mă strigi pe nume  mă cauți mereu
Mă  strigi, te-aud, dar nu te văd
Te simt aproape, în sufletul meu
Clipele trec, când o să te revăd ?

Sunt rază, iar tu ești luceafăr
Nu te-ntreba de unde vii
Vii din petala unui nufăr
Eu te aștept în nopțile pustii

Sunt foc și apă laolaltă
Te ard, te string și iar te ard.
Vei ști tu oare vreodată
Că te iubesc, dar nu te văd ?

Sunt foc de dragoste curată
Sunt apa rece de izvor
Sunt steaua ta ce-a căutată
Ia-mă să nu mai plâng de dor

Sunt suflet gol, suflet torid
Mă stingi cu roua dimineții
N-am nici o taină, nu m-ascund
Dau la o parte pala ceții

Sunt steaua-n drumul ce îl calci
Îți luminez destinul, karma
În seară sufletu-ți încarci
Cu apa vie, cu aghiazma.

Sunt sol cu aripa deschisă
Vin către tine –n zbor plutind
Sunt dimineața ta promisă
Mă porți  mereu la tine-n gând

Sunt apa, sunt nectarul tău
Mă scurg alene lângă tine
Cu tine-aș merge până-n hău
Dar ține-mă…ține-mă bine !

Sunt visul tău din închisoare
Nu mă mai ține-nchisă-n  suflet
Dă-mi drumul să plutim spre soare
Prin curcubeul violet

Sunt cu privirea către stele
Te caut, lacrimi curg șuvoi
M-am rătăcit de mult prin ele
Ne vom găsi, vom fi iar doi

Sunt cu inima-mi deschisă
Aștept să mă inunzi de soare
Sunt eu, sunt steaua ta promisă
Sunt diafană, sunt splendoare

Sunt călător peste oceane
Nimic nu-ți cer, primesc ce-mi dai
Mi-ajung cuvinte diafane
Și o iubire strânsă-n evantai

Sunt gânduri dulci ce vin spre tine
Mă-mbată cu cântecul lor
Le voi lua în zbor cu mine
Să-mi țină de alean, de dor

Sunt luna ta cu plete dalbe
În păr cunună port de nori
Te duc cu mine în zări mai albe
Acolo unde nu e dor

Sunt al valului destin
Plutesc cu gândul spre lumină
A vost un veac, mai e puțin
Până vom fi iar împreună

Sunt vremuri care vin și pleacă
Iubirea va rămâne între noi
Valul nu vreau să-mi petreacă
Dragostea ce o cântăm în doi

Sunt despărțiri ce nu le mai pot duce
Te caut printre frunzele pustii
Poate că soarta mi le va aduce
Atunci când te voi regăsi

Sunt spirit, spirit ești și tu
Plutim prin albele mistere
Ne vom găsi doar când pământu
Se va preface-n alte stele

Sunt  înlăcrimată și tăcută
Numai o clipă ? atât mai strălucești ?
Poate că soarta mă ascultă
Și mie o să mi te dăruiești.

Sunt pentru tine apa vie
Prin mine viață o să-ți dăruiesc
Iubirea mea va tine-o veșnicie
Luceafăr drag, căci te iubesc

Sunt aripa ta nepereche ?
Sau aripa ce o aștepți de veacuri ?
Aripa mea e frântă, e prea veche
Lacrimile-mi îți vor fi leacuri

Sunt în genunchi, mă rog la lumânare
Mai stai cu mine, nu pleca acum
Îți dau din viața mea, îți dau visare
Rămâi cu mine,nu mă lăsa în drum

Sunt în inima ta, să nu uiți vreodată
În raza florilor te voi scălda
Iubirea-mi nu se va ofili niciodată
Cu soarele din mine te voi aduna

Așa-l striga cu vorbe triste
Raza pe al său Luceafăr
Dar pentru ea fost-au doar vise
Fost-a doar gând…fost-a doar dor. 
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu