duminică, 11 martie 2012

DE ZIUA MEA - Silvia Urlih


De ce să fie astăzi
ziua mea ?
de ce să fie ziua în care m-am născut ?
Poate
atunci a mai căzut
o stea,
Poate
atunci aveam încă
trecut !?

De ziua mea,
mi-am dăruit
o floare,
o floarea ce s-a zămislit
din leacuri,
am înviat
înveșmântată-n boare,
iar universul a sădit-o
între veacuri.

De ziua mea
mi-am dăruit
un cântec,
mi-am răsfățat trecutul
în neant,
mi-am spus o rugă
zidită
 în descântec,
să-mi fie anul lucire-n diamant .

De ziua mea
mi-am dăruit o aripă,
pe sora ei ,
mi-o pune-n pumn amica lună,
calc mândră
pe timpul ce vine într-o clipă
și-mi strâng în suflet
sufletul
din spumă.

De ziua mea
m-am sfătuit cu zborul,
mi-am dat curaj să pot urca
pe curcubeu,
mi-am încuiat în casa sufletului
dorul,
m-am împăcat cu mine
cu soarta

și-al meu, eu .
Silvia Urlih - 10.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu