sâmbătă, 17 martie 2012

MAI CAUT



Mă caut astăzi  între înfinit și început
Mai caut încă să aflu cine sunt
Poate sunt firul de nisip , mă caut abătut
Cu valurile vieții  zilnic mă confrunt.

Mă caut la granița dintre trecut și viitor
De tu mă vrei, trebuie să mă găsești
De mă găsești, să nu mai plângi de dor
Sunt doar himeră, nu vreau să te-amâgești

Sunt ale lumii lumânări strălucii
Mai ard încă pe cer , dar uneori
Simt cum mă sting sub greutatea crucii
M-aprind din nou apoi, sub cântec de viori

Dezamăgiri sunt multe în  sufletu-mi gol
Încerc să le înlătur, să-i pun balsam de flori
Le  iau, le- amestec cu miresme într-un bol
Mă ung pe trup, simt cum îmi dă fiori

Sunt omul ce de moarte-a fost curtat
Nu am primit-o, am gonit-o înapoi,
Nu-ți fie teamă, moartea nu este un păcat
Moartea-i a patra frunză din trifoi

Îmi sunt ochii înlăcrimați și împietriți
Îi spăl cu lacrima lui Dumnezeu
Vor vedea altfel viața, vor fi însoțiți
De iubirea-i Lui , de El fi-vor alinați mereu.

Mă caut pe  aici, mă caut prin prezent
Nu vreau să  mă caut prea departe
Nu-mi place să fiu marele absent
Nu –mi plac înfrângerile, nu-mi plac visele deșarte

Sunt valuri ce ne dărâmă câteodată
Dar vine soarele, ne-mbie cu iubirea lui
Speranța n-o să moară niciodată
Căci suntem născuți și dăruiți eternului
 Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu